تفاوت میز کارمندی و میز کارشناسی در چیست
نوشته شده توسط : آریاکو

انتخاب میز کارمندی متناسب با وظایف کارمندان

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است تا در هنگام انتخاب میز کارشناسی مناسب برای دفتر کار در نظر گرفته شود، توجه به حوزه کاری اداره یا شرکت و وظایف تک تک کارمندانی است که قرار است برای آنها میز کار تهیه کنید. به عنوان مثال کارمندی که وظیفه او پشتیبانی از امور مشتریان می باشد را در نظر بگیرید، این کارمند به جز یک سیستم کامپیوتر آنلاین و یک تلفن برای پاسخگویی به مشتریان، به چیز بیشتری برای کار خود احتیاج نخواهد داشت. در مقابل یک کارمند معمار که کار طراحی را بر عهده دارد علاوه بر یک سیستم، به فضای کافی برای قرار دادن برگه های کاغذ و لوازم تحریر خود نیز احتیاج خواهد داشت. بنابراین بهتر است در هنگام خرید مبلمان اداری برای کارمندان دفتر، به شرایط شغلی و نیازهای آنها توجه ویژه کنید. اینکه آنها به کشو هایی برای نگهداری اسناد و مدارک نیاز داشته باشند یا نه تاثیر زیادی در انتخاب فرم میز کارشناسی خواهد داشت.

 

میز کارشناسی _ آریاکو

 

انتخاب میز کارمندی بر اساس سبک طراحی اداره و دفتر کار

یکی دیگر از موارد مهمی که در هنگام انتخاب قیمت میز کارمندی برای دفتر کار بسیار مورد توجه می باشد، در نظر گرفتن سبک طراحی داخلی و دیزاین دفتر کارتان است. میز کارمندی در واقع یکی از عناصر مهم در تجهیزات و مبلمان اداری برای دفتر کار است که انتخاب آن نه تنها از سبک طراحی دفتر تاثیر می گیرد، بلکه تاثیر بسیار زیادی بر روی آن نیز می گذارد. بسیار خوب است اگر که با توجه به سبک دیزاین و طراحی و تم رنگی دفتر کارتان، اقدام به انتخاب و خرید میز کارشناسی متناسب با فضای دفتر نمایید.

میز کارمندی _ آریاکو





:: برچسب‌ها: میز کارمندی, قیمت میز کارمندی, میز کارشناسی, قیمت میز کارشناسی, انواع میز کارمندی, تولید میز کارمندی, ساخت میز کارمندی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: